Híres könyv, híres film. Így akadtam rá. Egyesek szerint félelmetes, borzongató, nyomasztó. Valaki gyilkol, valamiért, és a gyilkosság után menteni kell a menthetőt újabb gyilkosságokkal...Egy elhagyatott motel, a semmi szélén, egy olyan otthon, ahol megállt az idő,mert valaki/valakik úgy akarták...Tökéletes díszlet a könyvben ábrázolt lelki folyamatokhoz, mélységekhez, sebekhez, kétségekhez, abszurditásokhoz.

pszicho-konyv-197x300.jpgJó könyv volt ez. Azt sajnálom nagyon, hogy én még a felénél sem tartottam, már rájöttem a dologra, biztos sok ilyen témájú könyvet olvastam, vagy filmet néztem. Mindenesetre így is jó volt olvasni, legalább figyeltem, hogy mennyire ügyesen ábrázolja az író a különféle személyiségeket, az átcsúszásokat, illetve próbáltam úgy is nézni, hogy meddig hihető, meddig hiteles, hogy valóban létezik fizikailag is az Anya. Meddig nem tűnne fel a dolog, ha nem tűnt volna fel :) Nyomasztó, és beteg világ a főhősé, nagyon érezhetőek voltak a monológjai, én, mint olvasó ugyanúgy szenvedtem, kétkedtem, és féltem az egésztől, mint ő maga. Természetesen ez a fordításnak is köszönheti, ami segített ezt az egyedi világot úgy közel hozni, hogy közben még borzongatóbbá, még drámaibbá tette a belső küzdelmet.

Kiadó: PARTVONAL

Kiadás éve: 2011

Fordító: Tandori Dezső, Tandori Ágnes

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása