kerry4ever 2013.05.25. 00:30

Bonnie Tyler


bon_1691039a.jpg

Na igen, könyv helyett BONNIE TYLER itt is, és mindenhol, egész nap, és egész éjjel....

Ez most az idei Eurovíziós Dalfesztivállal kezdődött. Ismertem én őt már régebben is, hogyne ismertem volna, és szerettem a dalait is, az aktuális lejátszólistámon mindig ott volt a Total Eclipse of the Heart, a Lost in France és az It's a Heartache. Azt is tudtam, hogy ő képviseli Nagy-Britanniát idén, meg is néztem a dal klippjét, megjegyeztem, hogy tetszik a dal.

Na, aztán elérkezett a május 18-a szombat este. És akkor kész. Drukkoltam, imádtam az élő előadást, és éreztem Őt és sok minden egyebet :) Ahogyan énekelt, ahogyan a színpadon viselkedett, abban minden benne volt. A lelke, boldogsága, szívfájdalma, bizonytalansága és rutinja, igazi, csodás emberi mivolta. 

GHUnitedKingdomAW-20130519190323842390-620x349.jpg

Elkezdtem nézni Őt képeken,néztem és hallgattam az interjúit, idei, tavalyi fellépéseinek videóit.  

Bonnie Tyler-She is the cutest and sweetest human being in the world for me. ♥


4475032.jpg

A kisugárzása elvarázsolt és azóta sem enged. A nevetése, a természetessége, a derűn is átsejlő szomorúsága, őszintesége teljesen rabul ejtett. Érdekel, és kíváncsi vagyok : milyen Ő, mit szeret, mit nem szeret, milyen volt a múltja, és milyen a jelene. Tudom, hogy rengeteget utazik, rendszeresen fellép Európa több országában, zsúfoltak a napjai, sokan veszik körül, nagy a rajongótábora. Tudok fontos információkat a karrierjéről, ismerem a dalait, a legújabb albumát, az interjúkban elmondott gondolatait, az új album létrejöttének történetét. De nagyon szeretném érezni a lelkét, nagyon szeretném megismerni azt a csodát, ami benne, és körülötte van. 

WENN_t_bonnie-tylerb_.jpg

Na, hát ez a története a dolognak.

Akkor kezdetnek egy kis összefoglalás:
 
Singer-Bonnie-Tyler.jpg

 

 

1. This Is Gonna Hurt

2. Believe in Me

c1m7eaDx4Atm.jpg3. Sunshine

4. What You Need from Me (Feat. Vince Gill)

5. Crying

6. Stubborn

7. Flat On the Floor

8. All I Ever Wanted

9. Little Superstar

10. Love Is the Knife

11. Lord Help Me

12. Mom

13. You Try

14. Believe in Me (Radio Edit)

 
 És most az engem leginkább megfogó képek, videók, benyomások, persze nem egyszerre ömlesztve :)

A Believe In Me című dal, ahogyan az Eurovízión elhangzott:

A dal hivatalos klipje :

 

Az első sajtótájékoztatója az Eurovízión, amit sokszor megnéztem már, és csodálom a természetességét, a derűjét, a kedvességét, és figyelem a gesztusait, a mozgását, hallgatom a nevetését, hangja minden rezdülését, és próbálom megérezni Őt, és a benne rejlőt:


Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Balázs Bali 2013.05.26. 12:07:44

Szia
Nagyon örülök, hogy az Eurovízió kapcsán és azt követően megszeretted Bonnie Tylert. Ő valóban egy hihetetlenül jó énekesnő és a karrierje is példa értékű. Volt alkalmam tavaly személyesen is találkozni vele (illetve 2009-ben is, de akkor csak koncerten)
Ajánlom figyelmedbe az alábbi blogot >>>
www.bonnie-tyler.blogspot.hu/

További jó szerkesztést és felfedezést Bonne Tylerhez!
Üdv
Bazsi

kerry4ever 2013.05.26. 23:48:12

@Balázs Bali: Szia, köszönöm a kedves szavakat, és a blogot is ismerem :))
nagyon szuper és naprakész, az enyém inkább csak személyes benyomásos, nem igazi rajongói blog.
süti beállítások módosítása